“Dinamo Rīga” turpina aktīvi gatavoties savai 14. sezonai Kontinentālajā Hokeja līgā (KHL), un tas notiek ne tikai komplektējot komandu, bet arī citās jomās. Uz jauno sezonu ir noslēgts sadarbības līgums ar radio “EHR SuperHits”, kas ir kļuvuši par pirmajiem oficiālajiem kluba mēdiju partneriem.  Parakstot savstarpējo sadarbības līgumu, hokeja klubs “Dinamo Rīga” EHR Grupas pārstāvjiem uzdāvināja simbolisku spēļu kreklu ar “EHR SuperHits” Rīgas apraides frekvenci, kas simbolizē abu sadarbības partneru atrašanos uz kopīga viļņa nākotnes projektu realizācijā.

 

“Gan mūzika, gan sports ir saliedējuši cilvēkus visos laikos. Tāpēc ticu, ka apvienojot spēkus, mēs sasniegsim izcilus rezultātus ne tikai hokeja popularizēšanā Latvijā, bet arī “EHR SuperHits” un “Dinamo Rīga” zīmolu pozīciju nostiprināšanā. Patīkami, ka skatāmies vienā attīstības virzienā un esam noskaņoti uz patiešām interesantiem, radošiem un jaudīgiem kopprojektiem. Man, kā trīs hokejistu tēvam, ir īpašs prieks par uzsākto sadarbību ar hokeja klubu “Dinamo Rīga”” teic EHR mediju grupas līdzīpašnieks Ričards Zakss.

 

“Dinamo Rīga” Valdes priekšsēdētāja vietnieks un komandas Ģenerālmenedžeris Edgars Buncis ir gandarīts par nupat parakstīto līgumu ar EHR Grupu, kas ir līdere auditorijai vecumā no 16 līdz 50 gadiem: Mūsu klubs ir sporta komandu līderis Latvijā jau vairāk kā desmit gadus, taču mēs nedrīkstam sēdēt rokas klēpī salikuši. Pasaules pieredze rāda, ka sporta mārketings attīstās ļoti strauji un tas kļūst ļoti fragmentēts, lai veiksmīgi sasniegtu katru no mērķa grupām. Lielās sporta komandas vairs nevar aprobežoties tikai ar preses relīžu publicēšanu ziņu portālos un pēcspēļu foto galeriju izvietošanu savā Facebook profilā. Mēs dzīvojam digitālā laikmetā, kas pieprasa auditorijas iesaisti un izklaidi, tāpēc esmu pārliecināts ka sadarbības uzsākšana ar “EHR SuperHits” ir solis pareizajā virzienā!”

 

“Dinamo Rīga” šobrīd aktīvi strādā, lai saviem faniem radītu arvien jaunu, interesantu un pieejamu saturu, un arvien būtiskāks uzsvars tiks likts uz tā daudzveidību katrai konkrētajai vecuma grupai, tāpēc būtiski ir radīt ne tikai oriģinālus materiālus pašiem, bet piesaistīt spēcīgākos mediju partnerus Latvijā.

 

Publicēts